Py, träningsavsaknad och mystiska telefonnummer

Jag drömde att Py hade kommit hem inatt!!!wohooo! men sen hade hon åkt till fjällen av alla ställen direkt och försvunnit där.. typ gått vilse i skogen. aja skum dröm, skitsamma.
Det jag ville komma till var att Py verkligen ska komma hem snart! Eller snart och snart, i början av januari. Men  med tanke på att hon varit borta i ett år så är fyra månader ganska snart. Vilken födelsedagsfest jag måste ha!!! hon kommer ju hem nästan precis på min födelsedag =)

Gillar inte riktigt det här med att ha sin bästis på andra sidan jorden!

Aja, nu ska jag plugga lite,sen dra och träna. Bytte gym igår till ett närmre hemifrån, har inte tränat på hela sommaren så det här kommer ju gå jättebra... känner mig ungefär så i form att jag kommer ligga i ett hörn och spy efter en halvtimma.

nu ringde det ett konstigt nummer förresten, kollade på eniro och dom länkade till en sida där en massa folk hade kommenterat just det här telefonnumret, att det inte är nån i andra änden och så. Känner mig nästan lite utvald... jag blev också uppringd av det mystiska telefonnumret haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback