Tvätta musen i diskhon?

Jag har ätit en massa sura godissnören idag, min tunga gör ont! Men det var goooott!

Pezh och jag flyttade för nån vecka sen, och igår hade vi vårat fjärde ikeabesök sen flytten. Jag vill inte åka till ikea på väldigt länge nu! Men blir inte ett dugg förvånad om vi hamnar där igen nästa vecka nån dag för ännu mera grejer. Ikea äger snart hela min lilla förmögenhet! Ska iaf åka ut i skärgårn till mamma och pappa i helgen och gömma mig för allt som kostar pengar, mycket bra lösning tycker jag =)

Apropå vår flytt... folket som har bott här tidigare hade lämnat kvar lite skurmedel och lite andra grejer, bl a en intimtvålflaska a la storpack. På diskbänken också! inte för att det hade varit så mycket mer okej om den hade stått kvar i badrummet, men på diskbänken? vem tvättar musen i diskhon?!
Sen måste dom ha varit halvt döva också, för det är en extra högtalare till dörrklockan, inte ens en död skulle missa att det var nån vid dörren med den klockan! Vi kommer bli dom första som får tinnitus av just den anledningen...


Nu ska jag kolla svtplay och somna till nåt skojsigt gammalt program =) natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback