cystor och arga leken och sånt

Har varit på middag hos mor och far för att ha lite hejdå-greja för min brorsa idag. Han drar till Thailand för att plugga på lördag. Jag kommer sakna min storebrooor!!!!
Men det blir nog bra det där.. han kommer ju iaf hem en sväng i sommar för att förlänga sitt visum.

Nu är jag hos Pezhman, tittar på medan han somnar typ..när han somnar, så väcker jag han. och så börjar han somna om igen. Och så fortsätter det sådär. Vi har tydligen skilda åsikter om vad som är bäst.. sova en timme för att sen göra klart allt inför imorgon på natten, eller göra klart först och sova ostört sen. Om ni frågar mig så är iaf det senare förslaget en klar vinnare!

Nu är han uppe!!! efter lite arga leken-lekande först bara.


Nog om han, nu ska allt handla om bara me myself and I, och mina krämpor...
Var hos farbror fittdoktor igår och fann något så spännande som en cysta! Kände den för några dagar sen när jag låg och fördrev tid en sömnlös natt med att klämma mig själv på magen och helt plötsligt hitta en konstig bulle som gjorde ont där inne. Känns som jag pratar om ett litet barn nu haha

Min cyst-barns-bulle är iaf ofarlig och nåt på 4 centimeter lång och 2-3 centimeter bred, så den är för liten för att man ska bry sig om att operera bort den, så den ska utrotas genom lite feldosering av p-piller. Hormoner ska tydligen ha nån positiv inverkan där.

Aja nu ska jag lägga mig här, schööönt! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback