Hold em

Jag vann på poker hemma hos Therese igår!!!! aaaaahh! Grymt. Snart sitter jag där bland dom stora grabbarna i solglasögon och visar korten för en kamera under bordet i bästa sändningstid på tv4+ haha

Pratade med Py i telefon igår, har inte snackat sen i december nån gång.. Jag gillar inte riktigt det här med att ha sin bästa vän på andra sidan jorden på ett jävla vindruvsfält! Det där med internet verkar vara sällsynt där hon är, och jag fick det rätta telefonnumret först igår, efter 3-4 månader. Det blir lite svårt med kommunikation då... Nu hoppas jag bara på att alla vindruvor ska ta slut på nåt mystiskt sätt, eller att deras pengar bara försvinner så att hon kommer hem lite fortare än planerat!

hahaha nu kom jag på massa roliga internskämt bara för det, sjuuuukt kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback