Hej hej, hallå dagboken...

Jag har inte skrivit på massa dagar... Det gör inget..
Jag ska fylla år på tisdag. Kalaaas! Och jag ska inte fylla 14 heller, utan 23. Så nu kan jag tyvärr inte komma undan med konstiga bortförklaringar eller bara spela dum när jag inte orkar göra nånting känner jag. 23 låter liksom så mycket ansvarsfullare än 22 på nåt sätt. Det säger jag iofs varje år, att gud vad stort det låter..

Jag fyller år på en röd dag, trettondagsafton eller vad den heter. Och när jag var liten så trodde jag att den var röd just för att det var min födelsedag då. Men nu har jag lärt mig att så är det inte riktigt, det är bara några dagar efter jul och då ska man tydligen vara ledig litegrann... Det var inte till för att alla skulle kunna komma på mitt kalas som jag trodde då tyvärr.

Aja nog om det, ska dra och köpa kosttillskott idag.
Jag gillar inte riktigt min nya pinnaktiga look, saknar fan min rumpa lite :)

tataaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback