Senilsnören nästa??

Jag kollade in på blondinbellas killes blogg (http://storstadspojken.se) och upptäckte till min förtjusning att han bär sina glajjer i senilsnöre runt halsen =) Pensionärspoängen bara haglar över honom haha.
Men jag kom på att jag är nog också lite pensionär..... Efter att ha halkat mer än en gång för mycket den senaste tiden så har jag nästan seriöst övervägt att införskaffa ett par broddar eller vad det heter. Sånna där vassa prylar gamlingarna sätter fast på skorna så dom inte ska halka.. Det vore så maxat! Man borde kunna gå överallt med dom!
Och om vi då lägger till det faktum att mina vänner inte riktigt verkar uppskatta mitt sällskap lika mycket på sin fritid längre på grund av mitt bristande intresse för att supa, varav jag snart lär gå att finna ensam i ett hörn på närmsta bingohall (med senilsnören och läsglasögon), så kan jag nog snart hamna i den pensinärsklassade högen jag med... Treeevligt!

Snart lär jag leva på kallops och njuta av underhållningsprogram som på spåret och gokväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback