Hör och häpna, Matilda har bloggat!

Jag är nog helt ärligt den sämsta bloggaren jag vet. Glömmer alltid bort att skriva ner dom där grejerna jag kommer på att jag vill skriva om. Och när jag väl kommer ihåg vad det var jag ville skriva så har jag ändå glömt det lagom tills att datorn gått igång och jag hunnit logga in. 
Kanske läge att införskaffa en sån där liten töntig anteckningsbok som jag kan gå runt med i fickan?

Iaf, det jag nu tänkte var iaf att jag tror att det spökar här. Eller jag tror att min min mask som man kan ha för ögonen när man sover så det blir mörkt spökar, eller nåt! 
Flera gånger när jag sover med den så drömmer jag att jag försöker ta av den, men det går inte för att det är nån där som hela tiden sätter tillbaks den för att jag inte får se vad den gör här typ. Inte direkt det som är läskigt, utan det läskiga är att det känns som om jag är vaken, och så kan jag se lite genom springan mellan masken och ansiktet typ... Därför tror jag att det spökar, och att det inte är en dröm. 
Eller så vill jag bara få mina upprepade drömmar att kännas lite mer spännande bara...

Aja, nu ska jag äta upp min äckliga macka och dra till skolan och leka duktig student. 
tataaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback