Chef-hatar-dagen

Jag fyllde år igår!!! Grattis till mig =)
Förutom att min storebror glömde bort att jag fyllde år enda tills att jag påminde honom om det så var det en helt okej födelsedag. 
Nu ska jag snart gå iväg och jobba, hatar verkligen det där jobbet nu för tiden. Jag tror inte att det kan anses som en bra arbetsmiljö om man går runt och i smyg önskar att alla möjliga hemskheter ska drabba ens chef hela dagarna. Det som står högst på min önskelista just nu är att hon drabbas av världens diarréattack mitt ute bland kunderna och att hon inte hinner till toan =)
Det skulle vara sååå roligt!!

Känns som att det är dags att snygga till det där cv't och försöka hitta nåt lite mer stimulerande extrajobb kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback