Alla hjärtans dag, dagen efter..

Nånstans långt inne så tror jag att jag är en sån där tjej som är torsk på blommor och romantiska gester. Bara det att jag inte låtit den sidan synas så många gånger.. Dom gångerna jag verkligen blivit uppvaktad sådär romantiskt kan man väl räkna på mindre än en hand, så jag är inte så van.. Men jag tror att jag är lite förtjust i det där, även fast jag blir generad och garvar lite bara vid tanken på sånna grejer för att det känns så inte jag på samma gång.

Igår var det ju alla hjärtans dag och den ultimata romantikdagen, om man nu följer "reglerna" för hur man ska göra den dagen. Det har jag inte gjort nångång tror jag, så jag vet inte riktigt vad det är jag missar..
Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till här, men jag kanske vill va lite romantisk nån gång eller nåt? Eller så vill jag inte det... Skulle nog endå sluta med att jag och pezh satt och prata bajs-humor och sånt för att få det mindre seriöst =) Man kanske måste öva några gånger innan det känns naturligt.. haha jag vet inte, det här har nog spårat ur nu, vet som sagt inte vart jag ville komma.

Aja, hoppas ni hade en trevlig alla hjärtans dag iaf, med eller utan romantik!

Min telefon var iaf romantiskt igår, den visade hjärtan på displayen hela dagen, teknikens under det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback