Pluggundanflykter

Jag hade en massa sidor i en bok att läsa för skolan idag egentligen. Och så skulle jag ha börjat skriva på en uppsats också. Men det har jag ju inte gjort! Jag tror jag är världsbäst på att komma på "viktigare" saker att göra istället för att plugga. 
Inte så att jag aldrig pluggar, när jag är på pluggishumör så pluggar jag massor! Men när jag inte riktigt känner mig på pluggis-humör så blir det absolut ingenting gjort. 
Idag åkte jag och köpte underkläder istället för att plugga, sen när jag kom hem så gick det ju inte att plugga heller för då var jag bara tvungen att bada, länge. och sen var det helt enkelt mörkt ute och det betyder ju att det är kväll, och då kan man ju ändå inte plugga! Enligt mig iaf!
Så nu får jag plugga på söndag istället, dubbelt så mycket. Kuuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback