Rubrik

Var inne och läste lite bloggar nyss och så var det en som lagt upp en bild på en poledancing-docka. Olämpligare leksak får man leta efter, femåringar och poledancing känns iaf för mig som än jävligt dålig kombination.

Har suttit och ätit frukost den senaste timmen här, det går långsamt idag! Jag drömde en mardröm inatt förresten, var inne i nåt hus med några andra människor och så började jag få för mig att det spökade, men ingen av dom andra lyssnade på mig. Sen började iaf alla dörrar att stängas så fort jag kom i närheten och så blev jag instängd där. Slog sönder nåt fönster för att komma ut och massa grejer. Kommer inte riktigt ihåg men det var iaf sjukt obehagligt och jag fick väcka pezhman för att kunna somna om sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback