Inkompetenta jävel till lärare!

Jag var precis i skolan och registrerade mig för nästa kurs, hämtade ut min gamla tenta från i våras som jag blev underkänd på och som jag gjorde omtenta på förra veckan. En liten jättedetalj i det här uthämtandet var ju bara att läraren verkar ha räknat fel på 2 poäng när han satte u på mig, och tentan var egentligen godkänd.
Så nu har jag gjort omtenta i onödan och är just nu obhörig att gå c-kursen. Fick iaf lämna in den för omprövning även fast jag hade den uthämtad några minuter, så nu får dom fan fixa till det där tills nästa vecka då jag ska börja.

Av det här kan vi då komma fram till att trots att man har till uppgift att utbilda folk på högskolenivå så behöver man tydligen inte kunna plussa ihop lite siffror så att det blir rätt, något som känns rätt så basic.. Bajsskola!
Men jag fick iaf en grymt bra ryggsäck med dator-skydd och allt när jag var där, man ska glädjas åt det lilla i vardagen..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback