Take me back to the 90s!

Jag kan säga att det bästa sättet att förbereda sig inför en tenta inte är att till all börja med glömma lagboken hemma och märka det när man nästan är framme i skolan, för att sen irra runt i biblioteket som en idiot för att försöka hitta den förbanade lagbokshyllan och sen precis innan man ska gå in och sätta sig få reda på att om man inte klarar den här jävla omtentan så får man inte gå vidare till c-kursen om man inte får dispens. Man känner sig inte världsbäst till mods då! För att dessutom få ett mindre hjärnsläpp när man väl har frågorna framför sig.
Aja, nu har jag gjort vad jag kan iaf..

Jag har så här långt fördrivit kvällen tillsammans med världens bästa youtube, letar upp massa 90-talslåtar som jag inte lyssnat på på alldeles för länge! popsicle och brainpool var ju sjukt bra haha den här nostalgitrippen är fan helt obeskrivlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback