Alex Schulman och jag är sååå tighta!

Jag har läst Alex Schulmans blogg idag. Det har jag gjort nån gång förut också tror jag, men just idag så läste jag liksom lite mer noga. Just nu känns det som om jag vet allting om den där Alex, hur han träffade sin tjej, hur han friade,fick reda på att hon var gravid och hur barnet sen kom. Allt det där på bara en enda läsning!
Jag vet mer om honom än om mina arbetskompisar nu...

Apropå arbetskompisar så jobbade jag idag, det gick i vanlig ordning sjukt långsamt och min livslust försvann en smula redan innan jag satte min fot innanför dörrarna på stället. Att gå till mitt jobb kräver dagar av mental förberedelse, och det tar minst lika lång tid att återhämta sig efter en dag på jobbet.
Den här otroliga motivationen till att jobba på just min arbetsplats kan bero på kassa arbetsförhållande och bristande utbetalning av löner, men det är ju självklart bara rena spekulationer från min sida...mmm..
Det är dags att byta jobb nu känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback