Johan Palm-crush

Jag har en liten pervo- crush på Johan Palm, så jag har spenderat min morgon med att kolla igenom massa videoklipp på youtube medan jag kände mig lite äcklig, typ som om det egentligen var barnporr jag tittade på... är det äckligt att kolla in 17-åringar när man är 23? jooo det måste nog vara äckligt.

Har pratat med pezhman om att gå och se han på grönan när han skulle spela där, men så råka vi blanda ihop dagarna lite och så var visst konserten igår. faaaan! så nu kommer den här crushen aldrig ta slut tror jag, får väl spana efter honom på tunnelbanan istället så kanske jag kan få mitt lilla begär stillat nån gång haha


Jag har vart lite effektiv idag också förresten! enda sen vi flyttade in här har jag sagt att jag ska fixa så att köksgardinerna blir kortare. Bara några månader och två brännsår från strykjärnet senare är det till slut gjort! Nästan så man borde fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback