Iphone-konkurrens

Hejhej! Har inte bloggat nåt på hela sommaren. Har varit fullt upptagen med att göra inte särskilt mycket alls, eller så hade jag helt enkelt ingen lust.

Jag har haft en bra sommar i alla fall, skolan börjar igen om nån vecka och jag har omtenta imorgon. Borde ha pluggat lite mer men det känns som jag kan det här ganska bra nu. Hoppas hoppas, orkar verkligen inte sätta mig med dom här böckerna en gång till!

Annars då.. Pezhman har skaffat sig en iphone som på nåt mystiskt sätt verkar ha tagit över min plats i hans värld lite... Han ägnar all sin lediga tid åt att pilla på sin telefon, som dessutom har svar på alla hans frågor. Plus att han har den i sängen! Innan han somnar så ligger han där och kollar runt på alla spännande saker som finns på hans fantastiska iphone =)

Jag är inte bitter haha. Nog mest bara avundsjuk för att min helt vanliga telefon som nyss var så fin känns så otroligt mycket mindre här på jorden bredvid hans som liksom har allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback