Heartbreaktown

Det finns en låt som heter Heartbreaktown som gör att jag ryser varje gång jag lyssnar på den. Den här låten är en av min pojkväns favoritlåtar, men jag kan inte låta bli att bli helt ledsen varje gång jag hör den.
Precis i början när vi hade träffats så var vi på en spelning med Nina Kinert som sjunger ovanstående låt, i pausen av spelningen så gick vi ut, och så blev jag dissad av honom där. Han hade precis förklarat att han inte ville ha mig och jag hade precis börjat förstå att jag höll på att bli kär i honom.
Sen var pausen slut och vi gick in igen och så spelades den där låten. Han var helt lycklig över att få höra sin favoritlåt, och jag satt lite bakom honom och var på väg att börja gråta.

Det var inte sista gången han sa så till mig, vi höll på sådär länge innan vi tillslut blev ihop, ett tag ville jag att han bara skulle försvinna och aldrig komma tillbaka, men det gjorde han inte.

Och även om det blev bra sen och jag har honom nu så är den här låten fortfarande såå förknippad med just den där kvällen, spelar ingen roll hur mycket jag lyssnar på den eller hur länge sen det var.


Vad ledsamt det där blev, det var inte riktigt meningen. Tänkte bara lite här medan jag sitter och lyssnar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback