Bög-djuren idag!!!!

Var i uppsala på teater i går med Pezhman, soundtrack of my life. En massa uppsalabor hade fått skicka in sina musikminnen, och så spelades dom upp. Riktigt bra och mycket mera show än jag väntat mig.
Efter teatern gick vi till O'learys och kollade på fotboll och åt hamburgare, gooott! En del kultur, och en del sunk, bra kombination!

Tänkte bygga på den kulturella delen ytterligare idag gonom att gå på bög-djuren, eller rainbow animals på naturhistoriska museet som den egentligen heter. Har pratat om att gå och kolla in den utställningen sen i höstas men inte kommit iväg än, men nu så!

Annars så har jag precis ätit frukost, yoghurt med müsli och jordgubbar!


Fruktansvärt intressant inlägg måste jag säga.... HEEEEJ DÅÅÅ!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback