SL-hatardagen

Jag tror besämt att hela kollektivtrafikan var emot mig i morse. Skulle ta bussen till skolan från Pezhman och så kommer inte bussen på jättelänge, så jag börjar springa för att hinna till pendeln istället. Då åker bussen förbi mig, bara sådär 10 minuter sen..
Sen är pendeln lite sen också. Och väl på pendeln tyckte jag tydligen att det var så bekvämt att sitta där så jag glömde bort att gå av där jag skulle av och byta tåg. När jag väl kommit av tåget så har tåget jag skulle byta till preciiiis åkt,
vad jag har förstått så ska ju pendeltågen av regel vara minst 2 minuter försenade, men inte i morse tydligen. Så jag fick vänta en kvart på nästa.
Så denna lilla färdväg resulterade iaf i 15 minuter en kvart försent till skolan och en bitter Matilda. Men jag kom ju iaf fram tillslut om man ska se det från den ljusa sidan...

Skulle blivit överaskad med middag igår, men jag lyckades visst komma hem lite för tidigt så jag råkade förstöra hela grejen. Men jag blev iaf jätteglad för lite oväntat besök =) Älskar dig!


Nu ska jag msn-dejta några klasskompisar för att planera vårt pluggeri i veckan, sen lite mera pluggande, fast på persiskan tills imorrn istället. Tjaaaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback