Kroppsljud...

Det här med kroppsljud nu då.. Det finns ju dom som bara är, som typ andetag och sånt. Dom är inte så intressanta. Sen har vi dom där som är lite roliga, typ pruttar och rapar, liiiite äckligt men ack så kul ibland. Jag har aldrig riktigt kunnat det där med att rapa, men för nåt år sen lärde jag mig helt plötsligt och nu kan jag rapa som en riktig jätteman, sååå nöjd haha.
Apropå pruttar förresten, muspruttar! Dom får inte glömmas, det är så kul så man dör en smula!

Men sen finns det ju sånna där ljud som man inte klarar av, folk som knarrar med tänderna är ett av mina största hatljud. Men idag så var det ett som var ännu värre, iaf just då! Det var en kille som satt i läsesalen i biblioteket och smaskade som om det var det ända han kunde göra. Helt sjukt högt lät det! vet inte vad det var han åt på men fan vad gott det måsta ha varit så som han höll på!
Det gick iaf inte att stänga ute ljudet av honom så jag fick avbryta mitt pluggande och gå därifrån tillslut.

Aja detta om detta, nu är jag hungrig! ta taaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback