Irriterande kåtslag och annat skitsnack

Det finns saker som är lite surt, och så finns det sånt som är mycket surare.
Att gå omkring och vara kåt hela dagen är riktigt surt ibland. Okej när man gör nåt åt saken liksom, då är det bara asnice! Men när man inte gör nåt åt det är det typ som ett skavsår som inte går att ignorera, jävligt irriterande!
Ännu surare är att jag tänkte ringa pezh för att prata lite snuskigheter med han för att få det ur världen, men han var ju tråkigare än finsk tv så jag tappade lusten att ens börja.
Om man ska se det från den ljusa sidan så är jag ju iaf inte kåt längre, mission completed eller nåt.

Nu ska jag leta upp mitt varma täcke som verkar ha försvunnit nånstans och försöka få det iaf liiite varmare här inne. Hur länge ska man behöva vänta på att  få igång lite värme i sina element egentligen?

Faaaan vilket upplyftande inlägg...Min blomma har dött lite också. och så är jag sjukt godissugen!
Inget sex, askall lägenhet, döda blommor och absolut inget godis.. Plus att jag inte kan ha sovmorgon imorrn som jag verkligen skulle vilja ha. Man kanske skulle ta och hoppa från västerbron eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback