Låg-dags-söndag

Det är en låg-dag idag. Precis ingenting känns särskilt roligt eller givande alls. Bajs.
Vissa dagar är nog bara såför mig ibland verkar det som, utan nån speciell anledning. Ingen fara på taket liksom men det är ju fan inte kul.

Jobbade igårkväll. Det var nog den tråkigaste spelning jag jobbat på! Jason Mraz. Okej att hans ända hit är lite bra ibland, men den här killen slutade aldrig spela. För att fylla ut sin tunna låtlista med egna låtar så körde han massa covers också. Och dom var i precis samma släpiga stil som hans egna låtar. Seeeeeeegt!

Ska få mitt paket från sexleksakskalaset levererat senare idag, det är lite kul iaf.. Nu är klockan 13.13 här och enligt mina regler så ska man få önska sig nåt ballt nu!

Det var det, får skriva mer en annan gång när humöret är lite bättre, ta taaaah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback