en helt fantastiskt enastående rubrik

Jag har bara tre minuter på mig att skriva tydligen.. Pezhman fick komma med förslag på nåt att skriva om vad som helst och han tyckte det var bäst. Att meddela hur lång tid jag har på mig att få ner några rader, fantasifullt...
Undra varför tre minuter? Fast iofs, tre är ju sån där magisk siffra har jag fått för mig.. Eller om det var sju. Sju små dvärgarna, sju års olycka... Och trean då.. nu kommer jag inte på nån sån bara för det. Jag älskar dig är tre ord iaf... Jag har hört nånstans om att om man trycker någons hand tre gånger så ska det betyda att man säger jag älskar dig, men det var kanske i nån film.. Aja, jag har tappar bort mig lite här tror jag,men det gör inget.
Har gått mer än tre minuter nu tror jag, bäst att avsluta här!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback