Torsdags-crush på Danny

Jag har ett hemskt erkännande att göra, inte ens så jag vill erkänna för mig själv haha. min brorsa länkade lite klipp från " så ska det låta" och jag är helt kär i Danny Suacedo nu! Han har ju värsta småstadsfrillan och är blondare än kalles kaviar, men han sjunger såå fiiiiiint i dom där klippen hahaha. Får skylla på det där colgate-leendet eller hundvalpssögonen eller nåt =)
Kommer inte ihåg när det var,några månader sen kanske. Han och hans bandmedlemmar i den där idol-gruppen var iaf på jobbet under några dagar för att repa eller nåt, och han höll på att tönt-ragga hela tiden. Typ i stil med får jag dig på köpet om jag köper en sån här och sånna grejer.. Sjukt sliskigt och han-måste-skämta-aktigt haha

Aja nu ska jag släppa min lilla torsdags-crush och gå vidare i livet här =)
 Jag var i nacka forum idag och kollade in hur det blivit sen dom byggt om allt där, sjuuuukt mycket bättre än innan! Blev haffad inne på Bikbok av två butiksbiträden som bara hämtade mer och mer kläder för mig att pröva där i omklädningsrummet. Efter nåt som kändes som en timme hade jag iaf fått med mig två par jeans och ett snyggt linne. Fan, hatar försäljare! kan inte säga nej till dom. tur att jag inte hade så mycket pengar på mig iaf med tanke på hur mycket jag lämnade kvar hos dom som jag egentligen ville ha också.

Har fotograferar min lägenhet idag också förresten, nu ska jag bara lägga upp den på blocket också så kanske nån mot förmodan vill byta med mig =)

Pusspuss minibuss! töntigaste idag, men fan det rimmar ju så bra =) tjaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback