Hembesök

Jag är på besök hemma hos mig själv idag, igår också förresten. På besök för att det känns lite just som ett besök, jag är mer tid hemma hos Pezh än vad jag är här. Och dessutom känns inte den här lägenheten så mycket som hemma. Mer som en förvaring av sånt som hör till mitt liv, eller en utgångspunkt eller nåt sånt kanske... Det är lite som om jag inte är hemma riktigt nånstans. Jag vill ha nånstans att bo där det känns som jag kommer hem på riktigt, mitt hem är min borg liksom.. Nu är det mer hemma i nacka och hemma i farsta där den ena inte känns som hemma och den andra inte är hemma.

Ska ta och slänga upp en bytesannons på blocket nån dag så fort jag tagit lite bilder här för att se om jag hittar nåt byte, bussen på väg hem gick sönder för andra gången på två dagar idag också, jag tycker inte om det här stället!
Eller så får jag väl stänga in mig själv här i några dagar och försöka mig på att börja gilla läget..

Vilket otroligt upplyftande inlägg det här blev då...

Aja skitsamma nu ska jag äta vindruvor och pilla mig i naveln, pussokraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback