Lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Jaaaa, men mest är det Pezhman som petar i den
Titta på dig själv i spegeln: Ja, ni ska se vilka balla grimaser jag kan göra!
Gnälla: Njaa, mest inte på allvar
Skrika: Nej
Sova: Jaaa!!! helst hela tiden, överallt!
Ha ångest: Mindre nu än förut
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nepp. Bara på måndag-mornar när det regnar och är kallt, men det är bare temporärt
Drömma mardrömmar: Ja
Drömma sexdrömmar: Jaaa, vissa "normala" andra sånna som man blir typ vafan det där är jag väl inte in to hahaha
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: På torsdagar försöker jag vara sin whit sebastian...
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Varje söndag...
Gå i skolan: Yes
Röka: Nej
Ha sex: Jo..
Ljuga: Jag är så sjukt dålig på att ljuga, säger typ oj nu ljög jag visst sekunden efter när det händer
Hata folk: Ibland smyghatar jag lite folk på bussen och så, men det är bara tällfälligt och inte hat på riktigt =)
Lita på folk: Ja. Men på rätt få.

VEM:
Saknar du:
Becks, bara för jag skrev sin whit sebastian där uppeoch kom att tänka på henne =)
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Stephen
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Pezhman
Vill du kittla: Ingen, kittlas är inte snällt!
Kramade du sist: Stephen
Vill du prata med: Thomas di leva kanske
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg
Vill du vara som: Mig själv, jag är asball!
Sårade dig sist: Kommer inte ihåg
Vill du bli galet full med: Någon som är precis lika rolig som jag tycker att jag är när jag är full haha
Gjorde dig riktigt glad senast: Sådär riktigt riktigt? kommer inte ihåg, fan vad sorgligt!
Fick du sms från senast: 3-svar
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: En kvinna jag såg på tuben en gång för flera år sen, kunde inte sluta titta på henne, sjukt vacker!

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ibland, typ jag måste hinna över vägen innan den där bilen kommer fram dit annars... Men jag brukat göra tvärtom för att bevisa att jag inte alls dog =)
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Den går under namnet halvmongis, hjärnskada sen jag föddes, lite knas i halva kroppen...
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öronen och bröstvårtan
Egen dator: ja
Bra självförtroende: Varierar, oftast bra
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, bara tänkt de om det räknas
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Jag och en granne var onda och hade i system att ta pengar ur hennes lillesysters spargris när vi var små, sen blev vi påkomna
Lämnat landet: på semester...
Tuttat eld på nått: Jaaa, både på mig själv och på annat grejs
Gjort något olagligt: jo

HUR:

Går du: På marken
Svarar du i telefonen: hej, hallå,matilda osv
Fördriver du tiden: pillar naveln...
Mycket pengar har du: csn är inte direkt kända för sin givmildhet
Tjänar du pengar: csn och jobbet
Ofta diskar du: mest varje dag om jag är hemma
Ofta städar du: när jag tycker att det behövs
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: För sällan just nu

TROR DU:

Att du kommer bli något: åtminstonde äldre
På gud: Nej
På rymdvarelser: Jag kan inte bestämma mig över det där riktigt
Att folk tycker om dig: Såklart =)
På ett liv efter detta: Vill tro på det iaf
Att fiskar kan tänka:  jaaa, fast inte så långvarit
Att du kommer leva länge: Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback