Hejdå-kalas

Har pluggat idag. Okej att jag fick tvinga mig själv och luras med grejer som skriver du ett stycke till så får du göra det här sen, många pauser, men nu har jag iaf börjat.
Ikväll ska vi ut en massa kompisar, Py ska dra utomlands igen på måndag så det är hejdå-kalas som står på schemat. Sist hon åkte var jag bortrest så vi fick säga hej då i förväg på parkeringsplatsen utanför henne.. Fan hon ska va borta tills nån gång nästa vinter, kommer sakna henne asmycket! Det är en jävla skillnad på att inte hinna träffas så mycket, men att iaf kunna ses ibland och vara i samma land och på att vara i helt olika världsdelar och typ inte kunna ha nån direkt kontakt alls.. Bajskorv!

Min pappa fyller år imorn, har inte nån present till honom än och ingen som helst idé om vad han ska få. Måste fixa det imorn!!! Aja nu ska jag greja käk och göra mig iordning. Ta taaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback