Det var mig ett jävla innehållsrikt inlägg det här må jag säga....

Mitt PM är klaaaaart!!!! okej näst intill, ska göra referenslista och försättsblad bara, men det går ju fortare än att gå på toa nästan... Schöönt!
Jag hade tydligen inte ställt om min klocka hemma sen det blev vintertid märkte jag i morse. Var lite hurtbulle av mig och gick ut på promenad så fort jag vaknade. Men hurtigheten dog ut rätt fort efter att jag kommit hem igen och insåg att klockan är fan bara halv 9 på morgonen och inte alls halv 10. Så jag gick och la mig igen ett tag för att kompensera lite.. Vilken frisk människa orkar gå ut och gå klockan 8? inte konstigt att jag kände mig så jävla trött där ett tag!
Men nu är klockan tillbaka-ställd så nu är det frid och fröjd igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback