Friday I'm in love

Undra om det är dödsstraff på att vara lite såld på en sextonåring? Om det inte är det så är jag helt kär i Johan Palm idag! Han ser ju ut som ett penntroll i sin frilla =) Synd att han åkte ur idol nu då.
Förutom att få en cruch på en liten kille så har jag lyckats få ihop ett pepparkakshus idag också. Eller ett halvt, jag råkade ta sönder ena väggen. Men det syns inte så mycket för jag har dränkt det i nonstop nu, påminner lite om en sån där jesuslada nu när jag tänker på det, en pepparkakslada!
Juligare kan det ju inte bli eller....

Min brorsa har tydligen fixat en ny lägenhet idag, jag är inte alls avundsjuk!
Jag vill också flyttaaaaaa!

Dagens tema
http://se.youtube.com/watch?v=4cY626muesw&feature=related

Jag blir helt glad av den där låten =)
Nu såg jag att den där lilla johan har sjungit den också, nu blev det ju bara ännu bättre haha
http://se.youtube.com/watch?v=wp5Ge4y9RXc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback