turdag

Jag har haft några otursdagar senaste dagarna.. Först så glömde jag ju maila som jag skrev om förut så det blev massa åka fram och tillbaka. sen dagen efter så glömde jag mina nycklar hemma hos Pezhman. Sen så tappade jag mitt busskort. Sen så åkte jag till jobbet två timmar för tidigt i går morse. Sen idag blev det turdag istället! Det ringde en man och sa att han hittat mitt kort när han var ute på promenad =) så han ska droppa det i min brevlåda imorn. Det roligaste var att han blev helt till sig över att jag blev så glad. Jag råkade säga att han var helt underbar och bäst idag iofs men ändååå, han typ jasså jahaa vad roligt med värsta mesrösten haha

Nu ska jag sova! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback