knasdröm

Jag har haft dom sjukaste drömmarna inatt! Och det var en jävla massa blod i dom också så jag har vaknat varje kvart känns det som.. En var iaf om att det var en gammal klasskompis till mig, hans storebrorsa och jag som var utanför mitt hus. Och så var det jättekallt ute. En av dom var skadad och eahövde komma till sjukhuset, den andra höll på att typ frysa ihjäl och fick för sig att han skulle sova på en bänk ute på trottoaren, och jag hade fått halsen uppskuren av nånting.
Fast med mig var det inte lika farligt med som den döende killen.. Av nån anledning gick det inte att gå in till mig heller...
Sen så höll vi på och försökte ringa efter ambulans hur länge som hellst, men vi kom hela tiden fel och det var massa knas.
Sen så var jag och den trötta helt plötsligt på väg med bussen för att åka till ett sjukhus så att det kunde komma hjälp. Då träffa jag massa folk på bussen som jag skulle visa min uppskurna hals för.

Sen efter hundra år så var vi iaf tillbaka på trottoaren vid döingen,som nästan hade dött vid det laget och kunde rädda honom.

Nu har jag iaf vaknat från det där och ska till skolan. tataaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback