Drömtydning någon?

Jag drömde att jag fick barn nyss innan jag vakna, och det var fan den sötaste bebisen nånsin!
Den var liksom så söt så att jag typ tyckte att det var lite tråkigt att den inte fanns på riktigt när jag vakna.
Annars vill jag minnas att jag drömt om krig,gruppsex och om tunnebaneåkning inatt, så det verkar varit en rätt spännde mix på grejer som gick runt i mitt huvud inatt..

Nu ska jag åka till skolan, och troligtvis blir det varken krig, gruppsex eller barnafödande under dagen. Men man ska väl aldrig säga aldrig eller?

(Det där fick mig att börja tänka på fucking åmål så hårt förresten av nån anledning =) näää, inget analsex. haha måste se den filmen nån dag!)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Pezhman

Det är för Anahita världens sötase bebis

2008-11-07 @ 17:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback