Byggisar och blodbad

Vad är det för grej med byggisar egentligen? inte bara byggisar förresten, alla män med snus och blåkläder-jobb... Det är som om det tillhör jobbet att ha ett fattigt ordförråd som mest består av tafatta kommentarer och tråk-snuskiga skämt.
Jag hade besök av två ventilationsnissar i morse och dom var precis så där höhö-aktiga som dom såg ut att vara.
katastrof!

Jag var och lämnade blodprov i morse också, asmycket blod tog dom, 7 rör! Fram till rör nummer 3 så var det okej, sen när det började närma sig nummer 5 så blev det lite väl mycket blod på samma gång så då satt jag och glodde ner i en tidning för att inte svimma ihop där över provtagar-damen.
Sen fick jag världens största plåster på armen och ett bokmärke för att jag varit så duktig.. Nej då, men det hade ju varit bra kul om jag hade fått det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback