Till Pezhman

Det finns så många olika sätt som man kan dö på så jag tänkte bara påminna om att titta jättenoga när du ska gå över gatan. Höger, vänster, höger.. Eller om det var vänster, höger, vänster. Skitsamma! Titta noga bara.
Sen måste du komma ihåg att inte somna i badkaret, det är jättefarligt! Ta med väckarklocka för säkerhets skull. Apropå att bada så måste du komma ihåg att gå upp och andas lite i mellanåt på träningarna också, hur spännande det än är där nere! Har hört att det ska vara ganska behagligt att drunkna, men snälla gör inte det endå!!

Sen så tänkte jag på att du måste vara försiktig när du gör morotsjuice. Det kan bli en väldans massa blod om du skulle skära dig eller råka stoppa in fingrarna i den där maskinen, och det vore ju faktiskt jätteläskigt!

Och om du går ute nånstans nångång, ät inte av det som har legat på marken. Och ta inte emot godis från fula gubbar, inte ens om det är choklad! Och när det gäller fula gubbar, vissa kanske kan verka jättesnälla, men tänk om den fula gubben vill ha överasknings-sex med dig i en buske.. Det blir inte alls bra!

Sen får du inte hoppa bungy jump utan linor eller nåt sånt heller, då blir du så platt.


Du kan ju skriva ut och ha med dig i fickan eller så så att du inte glömmer...
Se till att hålla dig vid liv bara snälla, jag blir så ledsen om du dör!

Kommentarer
Postat av: Pezhman

Hmm jag fattar inte..är texten riktad mot mig eller skulle du till mig innan du skrev bloggen :P

2008-05-19 @ 01:44:27
Postat av: Matilda

Men ditt lilla pucko =) hade den inte varit till dig så hade den ju varit helt konstig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback