Tenta, aliens och lite småskit

Hade tenta i morse. Förutom att jag först höll på att glömma bort att gå på bussen och sen att gå av på rätt hållplats så gick det nog ganska bra. Har säkert missuppfattat nån fråga, men ingen katastrof liksom..

Py fyller år idag också, men hon har tydligen blivit bortförd av aliens inatt eller nåt i den stilen för hon svarar inte i sin telefon. Att det skulle vara för att hon inte vill prata med mig av nån anledning eller är upptagen med nåt dödsviktigt är inget alternativ här..Aliens är helt enkelt det mest troliga!

Jag sitter här och pillar bort nagellack från naglarna. Jag förstår mig inte på dom där duktiga (alla andra) som lyckas ha kvar sitt nagellack jättefint hur länge som hellst. Två dagar är typ mitt rekord på det där.
Får måla på nytt sen när jag fått bort allt! eller så skiter jag i det eftersom det endå lär försvinna innan helgen är slut...

Ska sova en stund nu, jag är sådär trött som när det bara kommer mer och mer jäspningar hela tiden så att det kommer tårar i ögonen och minsta grej blir så sjukt roligt så man måste sitta och fnissa för sig själv med akut andnöd  i en kvart innan man kan bli lite normal igen.. Är ju iofs lite kul, men kan kännas lite småpatetiskt när man är helt själv och dessutom sitter och har kul åt just sig själv.

Sååå, dags att styra upp det här nu, powernap var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback