Solsolsolsol

Ligger i soffan hos mami och papi lite lagom solstingstrött och glor. Har varit så sjukt varmt här i helgen! Vi var vid sjön och badade idag och man överlevde faktiskt.. Det var fan inte skönt eller ens nåt i närheten av skönt i vattnet, men efter en mindre chock så blev det iaf lite svalt sen när man kommit upp igen!
Nåt lite intressant där vid stranden var två barn som lekte nåt dom kallade för flodvågen, där kan man snacka om skadade barn. Men tsunami-löpsedlar varje dag på väg till dagis kanske gör att det blir lite nya balla lekar till slut. Snart så leker dom väl källare eller nåt.. Nej, usch så får man inte säga!


Min pappa har en morbror som heter Sam, Sam älskar att berätta historier i detalj. Speciellt tycker han om att berätta historier om alla vackra kvinnor som han har mött på senaste. Idag så berättade han om två stycken, en flygvärdinna som serverade honom på ett flygplan och som tydligen hade fått honom att känna sig som om han flög..i dubbel bemärkelse då... Den andra var hans doktor på sjukhuset för ett tag sen, hon hette tydligen Mitra och var den vackraste doktorn han nånsin hade haft.. Henne kunde han inte riktigt släppa, utan berättade om henne tre gånger på dom två timmarna vi sågs idag. Mycket viktig information det där! Gubben är iaf grymt underhållande att lyssna på och han får aldrig dö!

Jag har lyckats med att inte bränna mig i helgen förresten. En riktig prestation om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback