Sjukhus-skräck

Jag vakna i morse och kom på att jag ska till doktorn imorrn, och så blev jag asskrajj och kunde inte somna om igen. Även fast det var en timme itills jag skulle vakna. Sjukhus är verkligen det läskigaste som finns! Det kommer ditt massa skadade människor och sjuksysytrarna är helt kliniska och pratar som fackböcker så att man inte förstår ett skit.
Och så ska dom låta så jääävla lugna också! Det är absolut ingenting att bry sig om, om du bara ignorerar att det känns så ska det snart gå över.. Klart som fan att det inte går att ignorera när det känns att det är nåt knas hela tiden pucko!

Jahapp, nu när det var sagt så ska jag en sväng till skolan och möta upp lite folk för att kopiera böcker och snacka skit om alla som inte är där =) neee, så får man inte göra, då kommer man till helvetet!

ta taaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback