Klädköp och The return of Henning

Jag somnade i biblan idag, som nio av tio gånger förut typ.. Och det var schöööönt =)
Förutom det så är den roligaste nyheten från idag att Henning har kommit tillbaka till min klass! Skönaste tomten på den här sidan Finland typ haha, ordningen är återställd!

Jag har varit lite duktig idag förresten. Har haft hål i nästan alla mina byxor alldeles för länge nu, så jag hitta två jeans och lite annat idag.. Så nu kanske folket på stan slipper se min vita rumpa på ett tag framöver iaf =) Ser det lite som en god gärning för min omgivning.. Jag är kanske inte med i greenpeace, men jag besparar folket från chockerande syner. Alltid något!
Jag tänkte köpa en ny bikini också, men jag kom fram till att jag är fan mer opropertionerlig än mumintrollet så jag sket i det...

Det var nog allt. Eller jag måste skriva här att jag ska kirra persienner nån dag också så kanske jag kommer ihåg det. Det är lite knepigt med sovmorgon när det blir ljust vid 6-tiden och jag har ju faktiskt ledigt rätt många dagar den här delkursen...

Nu får det räcka. Se er för när ni går över gatan gott folk!
ta taaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback