Vart tog våren vägen?

Det kan ju inte vara normalt nånstans att vakna innan klockan åtta typ varenda morgon av sig själv..Just det har jag hållt på med den senaste tiden. Okej att jag kan somna om igen ett tag om jag försöker, men jag är ju pigg och allting, även om jag typ sovit 6 timmar bara.. Jag vill gå tillbaks till att vara morgontrött!!!

Jag drömde igår att Anna hade stannat i sin mentala utveckling när hon var tolv år. Och att det var därför som hon kläcker ur sig så konstiga grejer ibland.. Hon var alltså 22, fast i huvet var hon bara tolv. Hon hade fått sin nya ålder bekräftad på ett papper,och där i drömmen så var Fia helt upprörd över det, medan jag bara garva åt de för att nu fick ju allt sin förklaring =) Och under hela tiden i drömmen som det här hände så var jag också upptagen med att bl a hämta en tröja som jag glöm i en kiosk, ha sex och skynda till pendeln.. Känns som en fruktansvärt givande dröm det där...


Min lägenhet ligger högst upp i huset, alltså har jag snea fönster.. Det, plus att jag är lite för kort gör att jag har lite svårt att se marken där nere. Och just nu kan jag konstatera att  himlen här utanför precis samma färg som väggarna här inne, treeevligt! Skillnaden är väl att fönstrerna har lite extra dekorationer i form av snöblandat regn på sig också då..
Vart tog våren och all jätteblå himmel vägen??

Kommentarer
Postat av: Pezhman

Det var faktiskt vårdagsjämning idag!

2008-03-21 @ 01:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback