Runka med bortdomnad hand???

Klockan är 22.22 vilket betyder dags att önska sig vad som hellst, förutom död och andra sånna hemskheter för andra människor har jag bestämt! Jag önskar varmt och gos och ligga sked!

Jag har gjort högst en halv knop idag tror jag, var barnvakt i natt så när jag skulle hem tidigt i morse så var jag ju iofs i rörligt tillstånd ett tag, men sen jag kom in genom dörren nån gång vid halv 7 så har jag inte tagit många steg alls, slappt. alldeles för slappt! Just nu ligger jag i sängen, dricker multivitamin och halvkollar på fotboll som faktiskt börjar se bra ut nu..

Nu somnade ena handen här också, ojojoj vilken action såhär på söndagskvällen...Om jag hade vart kille och runkat nu så hade det känts som om det va nån annan som gjorde det åt mig. Har jag hört iaf... men borde de inte sticka nåt så inihelvete i handen så att det endå inte skulle va särskillt nice?? Tål att tänkas på det där...

Målchans! fan kom av mig.. Aja tack och hej då, jag kommer inte på vad jag tänkte skriva mer.


Nån frivillig får gärna komma hit och hjälpa mig att tvätta imorrn snälla! Det är hundra trappor ner i källarn och det är verkligen allt som ska tvättas, ska satsa på att bli hulken över natten, alternativt bygga en hiss i sömnen. Plus en tvättvikarmaskin med inbyggd underhållningssystem...Så får de bli!

Fan nu gjorde helt fel lag mål! Heeej dåååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback