Morgonskitsnack

Jag vaknade i morse och hade värsta städsuget, så jag ska städa idag efter skolan! Det har nog aldrig hänt tidigare att jag blivit sugen på att städa här. Nåt som aldrig heller har hänt förut är att jag vaknar av mig själv innan klockan 9 flera dagar i rad, utan väckarklocka och någon tid att passa också!
Jag börjar tro att det är nåt fel på mig.. Eller så håller jag på att förvandlas till den maniskt städande och morgonpigga Fia. Då vill jag hellre att det bara är nåt fel på mig om det är dom två alternativen det står mellan faktiskt!
Hata mig inte snälla!

Jag orkar verkligen inte gå till skolan idag, och  det är typ en kvart tills jag måste dra..Vill mycket hellre gå ut och leka att det är vår nånstans där det inte blåser så det är varmt, och så ska det va jättesoligt också! mm mm mmm!


Jag längtar efter fräknar och sommarklänningar! Fan nästan så jag saknar myggbett också.


Kommentarer
Postat av: fia

mohahahahahahahhaha!!! du kommer att bli som mig!!!! :D lika bra att du döper om dig till fia på en gång! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback