Jobbhatardagen idag

Jag tror att jag hatar mitt jobb! Okej inte hatar, men ogillar väldigt mycket ganska ofta. Idag var en sån där dag när det ogillades lite mer än vanligt.
Det var nämligen inte en enda människa där på hela dagen typ, förutom just när jag skulle försöka äta mat. På mitt jobb äter man inte mat förstår ni, man försöker äta mat i mån om tid. Och tid finns det aldrig för hur dött det än är innan så kommer det alltid massa folk så fort man sätter sig ner.

Jag har sorterat tallrikar och bestick efter storlek, och sarvetter efter färg idag, sååå stimulerande så att man nästan dör en smula! Och det bästa är ju att jag ska dit imorrn igen, lyckan är total.

Men iofs så fick jag ju massa mer betalt än vad jag hade räknat med idag när jag hämta ut gammal lön så jag kanske ska tycka om de där jobbet litegrann iaf.
Äääh nu känner jag mig nästan lite dum här, de är ju de där stället som gör att jag har mjölk och sånt hemma, skämmes ta mig tusan! Jag mena liksom inte allvar.. bara smyghatar lite!


Aja nu ska jag ta min skam med mig och krypa till sängen då.. Och så ska jag älska jobbet imorrn hela dagen som kompensation, lovar!

Nattinatti!





Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nemen euw, kackerlacka är inget man äter ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback