I just don't know what to do with myself

I just don't know what to do with myself. Den låten med The white stripes har jag haft på hjärnan dom senaste timmarna. En rätt så angenäm låt att ha på hjärnan måste jag säga, det är ju inte direkt Yellow submarine som jag brukar ha annars liksom! Iaf så känns den låten väldigt passande för min lilla sinnesstämmning här ikväll.. Dessutom så måste jag ju medge att jag har en grej för videon till den låten också, den är lite het på nåt vis..
Tyvärr så kan jag ju inte riktigt relatera till videon lika bra som till titeln. Hon är liksom sådär lång och smidig, jag känner mig lite mer kort och klumpig tror jag. Men jag är en jävel på att åla mig haha


En annan grej är det här med att sova. Det har varit mycket av den varan idag. Schööönt!
Men vad fan är grejen med att bli tröttare och tröttare ju mer man sover egentligen??! Det går inte riktigt ihop i mitt huvud, hur mycket jag än försöker.
Enligt mig så skulle det absolut mest logiska vara om jag just nu var speedad som en idiot och inte var redo att sova än på 17 timmar. Men så är det ju inte riktigt, jag skulle slockna på 2 minuter om jag la mig ner nu.

Är inte det lite att bli snuvad på karamellen? Okej att man sover för att det är skönt. Men huvudsyftet är väl endå att bli pigg? Arg insändare på det där nästan...


Nu börjar scrubs, jaaaaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback