Cencurfunderingar

Jag vaknade i soffan nyss och så var det nån sjukhus-serie på tv.. Dom borrade en kille i huvudet med en sån där vanlig borrmaskin. Vem vill se när dom borrar hål i huvet på nån??
Det var inte ett hål heller, många små hål i huvet blev det. Sen skulle dom peta ut blod ur huvet på honom med fingrarna också. Känner verkligen att den där borrscenen har tillfört nånting till mitt liv,verkligen... faaan va äckligt!!
Så nu ligger jag här och mår illa.
Dom borde byta och ta bort cencuren på allt naket folk på tv och sätta den över allt blodigt istället..
Då får ju dom som tänder på gubbrumpor och sånt nåt trevligt att titta på medan det klena folket som mig slipper bli svimfärdiga, perfekt! Och om dom samtidigt byter ut den där blåa skiten i tampongreklamerna mot lite trovärdigare grejer så kan ju blodfetischisterna också få nåt att gotta sig över.

Och där så har vi skapat lite kärlek och lycka, fantastiskt! haha det här är ju tillomed bättre än extream home makeover!
 

Sååå, det var nog allt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback