Beroenden och gamla heta lärare

Jag har ett nytt beroende! Eller två kanske..Först så har jag kommit på den bästa kombinationen nånsin igår, yoghurt och äpplen. Tungan gör små volter i munnen av välbehag haha, mm mm mmm!!
Det andra är prison break. Hur missade jag att det typ är den bästa serien sen Beverly hills?!!
Problemet är bara att alla avsnitten finns på Pezhmans dator hemma hos honom.. Abstinensen är hård kan jag lova! Det börjar nya avsnitt nästa vecka har jag fått för mig, så nu måste jag komma ikapp fort här =)

En annan serie som är lite grym är two and a half men.. Det går på tv nu och Charlie har precis satt på Jakes lärare. Detta får mig såklart att tänka på vilka lärare som man har haft som man skulle kunnat stå ut med att ta emot annat än bara kunskap av... Helt klart Love, han var engelsklärare i nian tror jag och hade ett störande fördelaktigt yttre! Plus att han tyckte bättre om att kolla på Nanny på lektionerna än att undervisa, uppskattades helt klart då! Sen Eric, min basgruppsledare på gymnasiet, han var fulsnygg och pratade skånska..
Och där tog nog min lista på heta lärare slut, Den blev fan inte lång må jag säga!
Pezh är ju iofs klar med sitt lärarpluggeri snart..Vi får helt enkelt ta och leka klassrum nån gång tror jag haha


Nu ska jag hacka äpplen, lev väl =)


Kommentarer
Postat av: Pezzh

Jag kommer bli scchiitsnygg lärare :P

2008-04-01 @ 15:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback