osammanhängande skitsnack

Har sovit minst 17 timmar för lite inatt känns det som. Men det gör inget för nu har jag kommit på hur vi ska skapa en tidsmaskin istället...Ok kanske inte då, men vissa nätter är det bara bättre att ligga vaken och tänka ut små lösningar på alla funderingar man har istället för att sova. Man blir sjukt trött, men det gör inte så mycket när man tömmer huvet på allt sånt under tiden..

Nu har jag iaf varit ute på en promenad och ätit frukost, så nu känner jag för att ha klänning på mig och lalla runt i solen resten av dagen, känns som en grym plan tycker jag!


Det var skogsbrand här för några dagar sen förresten, så släck era engångsgrillar snälla människor, jag vill helst inte brinna upp såhär mitt i sommarn.. En mulen dag i november hade varit mer okej, men fasen inte nu heller!!!

Det blev mest några rader av inte så mycket alls det här märkte jag nu, skitsamma!
Jag har fått sommarlov nu förresten, jag vill aldrig bli vuxen och sluta med sånna fina små uppfinningar som sommarlov. Det får bli skolan tills jag dör tror jag nog. Ta ut ledighet låter ju så grymt mycket tråkigare än sommarlov!
TA TAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback