Rubrikernas rubrik

Har inte skrivit här på ett tag märkte jag nu. Hoppsan kerstin..(Om nån godhjärtad själ därute kan intyga att det är kerstin och inte kersten så skulle jag bli såå nöjd!)

Min brorsa fyller år idag, grattis bästaste bror!
Nu kom Nelson Mandela på tv förresten och han är så grym så att jag nästan gråter en smula. Apropå ingenting sådär..

För att byta ämne, eller komma in på nåt ämne alls så tänkte jag på det där med pollenallergi.. Jag har nog nyst mer den senaste veckan än vad jag gjort under hela mitt liv så här långt tror jag, jävla gräs alltså!
Hur kan nåt som är så grönt och fint ha nåt så ont med sig, fy faaan.
Jag är hos mina päron en sväng ikväll också. Och här finns det katter som tyvärr också leder till nysningar och OS i snor. Men dom är ju så jävla söta så det går inte att hata på lika mycket som gräset.
Det vore ju iofs coolt om man kunde ha en sån där astight dräkt som sportcykllister har på dom så att all pälsen höll sig där innanför och borta från min näsa.. Men det vore djurplågeri så den idén får vi nog slopa direkt!


Pezhman ska åka till Iran på fredag och vara borta aslänge. Funderar lite på att gömma hans pass eller nåt och träna på världens oskyldigaste min tills när han märker att det är borta. Det blir asbra!

Nu är det mer Mandela här, lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback