Matilda till er tjänst

Hej hej hallååå!!
Här sitter jag och har tenta om 4 dagar  varav 2 jag har tid att plugga på om gud vet vad. Varken jag eller någon annan förstår nånting av vad man borde läsa på om.. Plugga som fan kan tyckas vara en bra idè i det här läget.. gör jag det?? neeej! sitter jag och dricker te och noppar ögonbrynen istället? jaaaaa!!!
För det är ju faktiskt sjuuuukt mycket viktigare just nu....
Om det finns nån liten människa som sitter inne på ett gäng bra bortförklaringar så kan ni ju säga dom till mig här så att jag har några att dra sen när jag blivit underkänd..

Hur har dom tänkt sig att man ska lära sig hur allting funkat dom senaste 2500 åren på några veckor? på några veckor med soligt väder ute också?!?!!


På onsdag kommer världens bästa still-bildsfilm ut för den som är intresserad. Matildas mage innifrån heter den och förväntas bli årets favorit på oscars-galan. Jag ska alltså röntga kistan på onsdag, och jaaa jag skämtar om det för att ignorera min sjukhus-skräck som blir mer och mer påtaglig här. bajs!

Aja, det är ju iaf fint väder ute... nåt att vara glad över =)
Nu höll jag på att glömma att skriva det jag egentligen tänkte skriva om också! Jag fick nytt jobb idag verkar det som! På Waynes coffee. Provjobbade idag, och hon ska ringa för att snacka schema och lön och sånt i veckan. Lovely! Nu kanske jag till och med kan ha ketchup på nudlarna i sommar, lyx!

Nu ska jag fortsätta fördriva min tid med nånting mer meningslöst här, lära mig busstidstabellen utantill eller vika flyplan av gamla kvitton typ. Tjaaaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback