HEJHEJHEJHEJ

Jag har precis upptäckt utsikten från mina fönster! Det var väl på tiden med tanke på att jag bott här mer än ett halvår..
Det är värsta solnedgången och luftballonger på hela himlen. Tjuuuusigt!

Det är såå varmt ute, men det behövde jag ju knappt säga för det kan ju ingen ha missat. Har lekt med vattenballonger på kalas idag, och vattenpistoler. Blött! Men det är ändå lika varmt för det. Men jag lovar det där jag nyss skrev var inte alls att klaga! för att klaga på värmen och solen är det näst intill dödsstraff på! Så det håller vi oss undan från gott folk..

Det här med knapplås förresten apropå ingenting, varför har inte alla det automatisk?? Min brorsa har ringt mig hur många gånger som hellst idag från sin ficka. Och dom gångerna jag inte svarat så har jag fått långa och ytterst ointressanta meddelanden på min telefonsvarare istället. Nu har jag iaf sagt till han så han tagit på knapplåset så nu ringer han inte mer. Men nu ringde pezhman istället, kuuuligt!!! Tycker att han borde skynda på med att komma hem lite!

Så mycket oviktigt skitsnack man kan få med på så få rader hörrni...
Nu ska jag göra mig iordning och dra ut. tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback