Byggjobbarhat

Jag har vaknat hela morgonen av en massa konstiga ljud, först trodde det att det var innefrån lägenheten. Men efter att ha vaknat sådär var tionde minut sen klockan 7 i morse så kom jag fram till att dom håller visst på att gräva upp hela vägen här utanför.
Vem har kommit fram till att det är en bra idé för byggisar och sånt att börja jobba klockan 7 på morgonen? Jätteskönt för dom att få sluta jobba så tidigt på dagen sen, men fan dom är ju värsta samhällsplågan. Förra sommaren bodde jag på ett ställe där dom byggde om en park presic nedenför min balkong jättetidigt på morgonen hela sommaren, nu gräver dom upp vägen här. Sluta förfölja mig på obekväma tider onda människor!!!
Och kom inte och säg att dom är sexiga i sina byggiskläder. Vissa kanske är det, men dom flesta är ju typ bredare än vad dom är långa och har ett ordförråd som bara består av riktigt dåliga kommentarer.

Okej dom är säkert jättefina människor egentligen, men på arbetstid och just nu utanför mig så är dom riktigt onda här i min byggishatarmorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback